F.A.Q

Bol.com

Waarom zijn jullie prijzen op Bol.com hoger als op julie website?

De prijzen op bol.com zijn inclusief de verzendkosten en ook een gedeelte van de commissie die bol.com rekent om het product te mogen verkopen bij hun.

De marges op veel producten zijn zo klein dat we een gedeelte van de commissie die bol.com rekent wel moeten door berekenen in de prijs van bol.com willen we niet met verlies verkopen, we hadden het graag anders gezien.

U kunt altijd bij ons direct bestelling in onze webwinkel.

 

Ik kan een product niet vinden op jullie site, die jullie wel op bol.com verkopen?

In de productomschrijving van bol.com staat een EAN code vul deze in onze zoekveld in en het produkt komt meestal wel tevoorschijn.

in enkele gevallen verkopen we op bol.com produkten die we (nog) niet op onze eigen website verkopen. Wilt U deze producten via ons rechtstreeks afnemen?
Neem dan contact met ons op en we maken het in orde.

Producten

Beurs product

Wat is een beurs product?
Dit is een product dat wij niet via de post versturen, maar die we wel mee kunnen nemen naar een beurs.
Het is ook mogelijk het bij ons op te halen..

Product Uitverkocht / Beschikbaar via nabestelling

Omdat wij een klein bedrijf zijn kunnen we helaas niet alles op voorraad hebben.
Dit betekent dat het product momenteel niet bij ons op voorraad is, maar meestal wel bij onze leveranciers.
Hierdoor zal er in sommige gevallen een langere levertijd gelden. Wilt u zeker weten hoe lang dit gaat duren?
Neem dan contact op, vermeld in de e-mail om welk product het gaat.

Verzending & bezorging

Mijn pakketje is beschadigd (tijdens transport)

Dit is heel vervelend voor U.
Wij kunnen helaas niet beinvloeden hoe de bezorgdienst met onze spullen om gaat,
maar we willen het wel oplossen voor U.

In dit geval vragen we U om een paar foto’s te maken als pakketje nog dicht is en als pakketje open is van de inhoud en deze naar ons op te sturen
via E-mail (info@dierenenzo.nl)  of via Whatsapp ( 0644041882 ) graag wel Uw naam en bestelnummer vermelden.

Dan kunnen wij verhaal halen bij de vervoerder.
En wij lossen het op voor u, Wij willen u graag als tevreden klant.

U mag een pakket aan de deur ook altijd weigeren (maak dan even snel een foto als dat kan en laat het ons even weten dan weten we wat we terug kunnen verwachten)

Mijn bestellingen is nog niet binnen, wat nu?

Wij doen er alles aan om Uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden.
En we sturen (bijna) altijd een bericht als een bestelling is verzonden.

als Uw bestelling is verzonden dan is hij doorgaans de volgende dag bij U binnen
op de dienstverlening van Postnl of DHL hebben we helaas geen invloed.
Het kan zijn dat ze een enkele keer iets later bezorgen.

Bij pakket post:
Raadpleeg dan de track & tracé die U ontvangen heeft via de mail.

Bij brievenbus post:
wacht 2 bezorgdagen, is het dan nog niet binnen neem dan contact met ons op en we kijken of wij nog iets kunnen achterhalen en hoe we het netjes kunnen oplossen.

0

Your Cart